Electoralisme

9:58:00

M'ho sembla a mi, o Mariano Rajoy està traient partit electoral de la declaració feta ahir al parlament (lliurement escollit pel poble català), sobre l'inici de la "desconnexió"?
Perquè clar, si literalment diu que l'estat espanyol seguirà unit mentre ell sigui president, i a tots efectes li queden poc més de 50 dies de mandat, més els que li restin en funcions, i és el candidat a la reelecció, el missatge trobo que és molt clar: "Amb mi com a president, "Espanya" seguirà unida, si el president és un altre, jo no sé què pot passar... I a més, me'n rento les mans, perquè jo no em sento pas culpable de la situació... Per tant, voteu-me."O sóc un fantasiós, o aquest home no és capaç de fer res si no és a costa dels altres. O sigui un carronyer en tota regla.
Crec que no entenen res. No s'estan assabentant de res. No volen entendre res, i utilitzen la tàctica estruç, amago el cap a terra i un cop passi la tempesta el torno a treure. Però em temo que aquest cop, la tempesta és un huracà, i quan hagi passat, tot haurà canviat molt.



You Might Also Like

0 comentaris

Translate

Google+