Tardor

0:36:00

En aquesta ocasió, no penso parlar de política ni societat. Em limitaré a expressar un sentiment que em provoca la Tardor.

Hi ha qui en aquesta època de l'any se sent nostàlgic, trist, cansat, o simplement avorrit. No és el meu cas, en absolut. M'encanta la Tardor. En el meu entendre, és un moment de renovació, de reciclatge natural.

I com que la Natura és sàvia, ens cauen els cabells, cauen les fulles dels arbres, els animals els preparen per hivernar, i un llarg etcètera de coses que passen en l'entorn.
La Tardor acaba essent un portal cap a l'Hivern, on farem el "reset" i començarem de nou i bo a la Primavera, que no és res més que el renéixer del món.
Dit això us puc explicar què és el que realment m'agrada més de la Tardor.
La fotografia.
Simplement.


L'entorn i el joc de llums que ofereix la Tardor, a mi m'encanta a l'hora de fer fotografies, això sí, sempre de llocs i paratges completament naturals. Boscos, prats, muntanyes, rius desbordats per les intenses pluges, i un reguitzell d'aconteixements associats a l'època estacional.
Però no tot s'acaba en la fotografia (tot i que és el que més pesa). També trobo fabulós anar a caçar bolets, la recollida de castanyes, i les pluges i els dies grisos, que tan bé van per estintolar-se al sofà tot bo i calent amb una bona manta i un bon llibre (i també una dosi de Televisió, perquè no...).
Doncs aquestes són algunes de les grandeses de la Tardor.
Hi esteu d'acord?



En fi, cadascú té els seus gustos. Aquests, són els meus.
P.D. Us adjunto unes fotos preses al Parc Natural del Montseny. Un dels meus paratges preferits.

Bona Tardor a tots.

You Might Also Like

3 comentaris

Translate

Google+